Shopping Cart

Retour en verzendbeleid

 Ik wil mijn bestelling annuleren, Hoe ga ik hierover?

Omdat onze bestellingen binnen een bepaalde tijd aankomen, is het belangrijk om snel aan te    geven wanneer u het wil laten annuleren. Als het al verstuurd is kunt u het niet retour melden  totdat u het heeft ontvangen. 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Je kunt in dat geval heel eenvoudig retour te sturen door met ons contact op te nemen via de website.

Kan ik gratis ruilen? 

Als je jouw bestelling wilt omruilen voor een andere kleur of ander toestel dan is uw retour gratis(zowel het valt in onze algemene voorwaarden beleid) Zodra uw retouraanvraag is goedgekeurd gaan wij daar meteen aan de slag.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retouren?

Hiervoor moet je een retouraanvraag doen, dat kan gemakkelijk op de website door contact met ons te nemen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigt is?

Je kan in dat geval het beschadigt product eenvoudig retour sturen en omwisselen voor een nieuwe of een gratis reparatie. Hiervoor moet u een retour aanvraag doen op onze website.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden?

Je kan je ordernummer vinden op de bon die je van ons hebt gekregen of online bij je orderbevestiging.

Wat is jullie retour en garantiebeleid?

De garantie hangt af van het type product die u besteld, je hebt een bedenktijd van op tot 60 dagen. Je kan ook jouw product gratis omruilen voor een andere kleur of ander toestel, (zover het ingaat op onze voorwaardbeleid) zodra het is goedgekeurd. Het product moet nog wel in de originele verpakking zitten. Garantie is meestal tussen de 3 maanden en 2 jaar (afhankelijk van het product) uitzonderingen en andere voorwaarden kun je vinden op onze site.

Hoe kan ik de status van mijn retour zien?

Nadat je een retourmelding hebt aangemaakt en je gegevens hebt ingevuld, wordt je via de email op de hoogte gesteld of kan het zijn dat er telefonish contact word opgenomen.

Hoelang moet ik wachten tot ik geld van een terugbetaling ontvang?

je ontvangt het bedrag van de aankoop binnen 3 werkdagen op je rekening. Nadat het bij ons in het systeem is verwerkt.

Wat kan ik doen als ik per ongeluk een dubbele bestelling heb gedaan?

Je kunt je extra bestelling gemakkelijk retour sturen door met ons contact te maken op de website

Wat zijn mijn rechten bij kopen op afstand?

Als u iets per telefoon of online bestelt, koopt u op afstand. U heeft dan recht op 14 dagen bedenktijd.

Wat zijn mijn retour rechten?

Als u iets via de telefoon of online bestelt, geldt dat als kopen op afstand. U heeft in dat geval nooit persoonlijk contact met de verkoper.

Het geldt als verkoop op afstand als u:

online besteld bij een bedrijf

via een postbedrijf

met een bestelbon of nog iets dergelijks.


Voorbeelden van niet verkoop op afstand:

Als u online koopt bij een particulier.

Als u online koopt uit een automaat.


Regels voor het verkopen op afstand:

Als u iets op afstand koopt, moet de verkoper u informeren over het product en de bedenktijd. In veel gevallen krijgt u een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken. Dit geldt niet bij bijvoorbeeld de aankoop van een krant, reis of maatpak.








Garantie 3 maanden

Op alle reparaties

Vakkundig & professioneel team

Gecertificeerde technici.

Ophaal- en afleverservice.

Ophaal en aflevering in heel Nederland en Europa

Data behoud

We repareren met data behoud